شنبه 23 آذر 1392 |  
نظر: 0 |
بازدید: 3185
مروري بر اثرات رسانه ها بر گردشگري
مدیریت سایت
هدف اين پژوهش که به شيوه اسنادي صورت گرفته، مطالعه نقش رسانه ها در بازنمايي مناطق مقصد و همچنين پيوند بين گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي مختلف بوده است.
در بحث توسعه چارچوب براي مطالعه گردشگري و رسانه، روزنامه نگاري گردشگري و مفاهيم کليدي آن شامل زمان بندي، قدرت و هويت و تجارب و پديدارشناسي و همچنين در بخش ديگري رويکردهاي بررسي گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي بازاريابي، تاثيرات رسانه اي، جامعه شناخت...
کلیدواژه ها:
نظرها:
تاکنون نظری ثبت نشده