یکشنبه 20 بهمن 1392 |  
نظر: 0 |
بازدید: 3091
ﺑﺎزارﮔﺮاﻳﻲ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﮔﺮدﺷﮕﺮي راﻫﻜﺎري اﺳﺎﺳﻲ در ﺣﺬف ﻣﻮاﻧﻊ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮي
مدیریت سایت
اﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺮ آن اﺳﺖ ﺗﺎ ﺗﻔﻜﺮ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ را ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان زﻳﺮ ﺑﻨﺎي ﻓﻠﺴﻔﻲ ﺑﺎزارﮔﺮاﻳﻲ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ ﺷﺮح دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ ﻣﻔﻬﻮم ﺑﺎزارﮔﺮاﻳﻲ و ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﻬﻢ در ﺧﺼﻮص ﺑﺎزارﮔﺮاﻳﻲ و در اداﻣﻪ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎي ﻣﻬﻢﺑﺎزارﮔﺮاﻳﻲ را ﻣﻄﺮح ﻣﻲﻛﻨﺪ و در ﭘﺎﻳﺎن ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮي ، ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ و ﻣﻮاﻧﻊ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮي ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺷﻤﺎل اﻳﺮان ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
کلیدواژه ها:
نظرها:
تاکنون نظری ثبت نشده