پنجشنبه، 1 آذر 1403
پژوهش / مقالات
یکشنبه 07 مهر 1392 |   نظر: 0  | بازدید: 2537
ارسال به دوستان

تدوين استراتژي گردشگري کشوربر اساس تحليل ماتريس SWOT (مطالعه موردي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران)

مدیریت سایت

صنعت گردشگري يکي از بزرگ ترين و متنوع ترين صنعت در دنيا براي ايجاد درآمد، توسعه اشتغال زايي، رشد بخش خصوصي و توسعه زيرساخت هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي، قانوني و تکنولوژيکي مطرح مي باشد. مقاله حاضر برگرفته از تحقيق توصيفي از نوع مطالعه موردي است که در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران با هدف تدوين استراتژي گردشگري استان تهران انجام و با الهام از مدل مديريت استراتژيک فرد...


کلیدواژه ها:


امتیاز: 2.24 با رای 29 نفر Article Rating
امتیاز شما به این مطلب

نظرها:

تاکنون نظری ثبت نشده

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: