یکشنبه 07 مهر 1392 |  
نظر: 0 |
بازدید: 2537
تدوين استراتژي گردشگري کشوربر اساس تحليل ماتريس SWOT (مطالعه موردي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران)
مدیریت سایت
صنعت گردشگري يکي از بزرگ ترين و متنوع ترين صنعت در دنيا براي ايجاد درآمد، توسعه اشتغال زايي، رشد بخش خصوصي و توسعه زيرساخت هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي، قانوني و تکنولوژيکي مطرح مي باشد.
مقاله حاضر برگرفته از تحقيق توصيفي از نوع مطالعه موردي است که در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران با هدف تدوين استراتژي گردشگري استان تهران انجام و با الهام از مدل مديريت استراتژيک فرد...
کلیدواژه ها:
نظرها:
تاکنون نظری ثبت نشده